pbfshinobi

forum o tematyce naruto

Ogłoszenie

Uwaga jako iż forum powstaje , pierwsza dwudziestka osób tworzących KP dostanie bonusy od administracji. ;) Jak możesz zacząć grę: 1.Zarejestruj się 2.Stwórz kartę postaci i poczekaj na jej akceptację 3.Stwórz dom. 4.Zacznij pisać z narratorem swoją przygodę. (narratora każdy ma przydzielanego podczas akceptacji)

#1 2013-12-27 14:07:06

 administratorka

Administrator

Zarejestrowany: 2013-12-24
Posty: 125

Mousengoke (Kiteidasu)

D

Nazwa Techniki: Zetsu's Sensory Range
Opis Techniki: Technika pozwalająca na patrzenie przez obiekty naturalne (drzewa, skały, ziemia). Oczywiście zakres naszego wzroku pozostaje nie zmieniony (patrzeć można tylko przed siebie). Po awansie na Chunina technika automatycznie się polepsza, dzięki czemu wszystko co widzimy zostaje mimo wali przez nas nagrywane. Jest do podobne do pamięci graficznej, jednak znacznie lepsze. (TECHNIKA PASYWNA)

Zasięg oczu Shokubutsu:
Gennin - 100 metrów
Chunnin - 600 metrów
TJ - 1500 metrów
Jounin - 3000 metrów
Sage/Kage - 5500 metrów



Nazwa Techniki: Kagerou
Opis Techniki: Polega ono na tym, iż członek klanu Shokubutsu może "wniknąc do rośliny, czy wejść do ziemi" (dotczy to także skał). Gdy już wnikniemy, możemy przemieszczać się między roślinami, drzewami, skałami, poruszać się bez problemu pod ziemią (poruszać możemy się w każdej turze, jeśli wniknęliśmy tą techniką). Pozwala mu to również stawać się praktycznie nie widzialnym pośród drzew itp. Podczas używania tej techniki można używać innych, nawet będąc całkowicie pod ziemią trzeba jednak pozostać nieruchomo do końca wykonywania techniki. Gdy jesteśmy pod wpływem owego jutsu, niemożliwe jest wykrycie nas przez osoby z Kanhiki.



Nazwa Techniki: Hiruosho
Opis Techniki: Dzięki tej technice jesteśmy w stanie natychmiastowo przenieść się z kamienia, ziemi, rośliny itp. w przeciągu zaledwie sekundy. (max 100m)

C

Nazwa Techniki: Hiru Kai Gu no jutsu
Opis Techniki: Nasza muchołówka zamyka się, a nas spowija ciemność. Muchołówka potrafi przetrwać większość technik sobie równych oraz o poziom, a nawet dwa wyższych. Mogą ją przebić techniki penetrujące, świdry, itp.



Nazwa Techniki: Hiru Boushi no Jutsu
Opis Techniki: Technika kamuflująca. Potrafimy się wtopić w roślinne otoczenie.

B

Nazwa Techniki: Hiru Boukeshi no jutsu
Opis Techniki: Technika pożerania ciała ofiary. Dzięki temu regenrujemy swoje pokłady chakry oraz część życia.



Nazwa Techniki: Bunritsu no jutsu
Opis Techniki: Dzięki tej technice jesteśmy w stanie rozdzielić się na dwie połowy. Obydwie połówki są w stanie widzieć to co druga, gdyż są połączone na wyższym poziomie świadomości. Można wykonywać techniki jedną ręką.



Nazwa Techniki: Zetsu no tsūshin hōshiki
Opis Techniki: Technika za pomocą której rozdzielony członek Mousengoke może przesyłać miedzy sobą wiadomości niezależnie gdzie znajdują się oby dwie połówki a możliwe jest to za pomocą systemu korzeni.
(Wymagane Bunritsu no jutsu)

A

Nazwa Techniki: Hōshi no Jutsu
Opis Techniki: Użytkownik jest w stanie zasadzać zarodniki w ciałach swoich przeciwników, niewykrywalne dla nich, włączając to osoby poziomu Kage Te zarodniki są czasowo opóźnione, a kiedy się aktywują, powodują, że rośnie z nich biała połówka klanowicza. Klony te mają za zadanie totalnie ograniczyć ruchy przeciwnika, a także zaabsorbować jego chakrę. Chakra ta po chwili może zostać przesłana do innej osoby, której pokłady chcemy zregenerować, jednak wymagane jest wtedy również przyssanie się do tego użytkownika. W przypadku pochłaniania chakry bijuu czy senjutsu, zarodnik zaczyna palić się, nie wyrabiając z ładowaniem chakry.



Nazwa Techniki: Tajuu Hōshi Bunshin
Opis Techniki: Dzięki tej technice Shokubutsu tworzy od jednego do kilkunastu replik swojej połówki w zależności od woli i chakry. Ich siła i umiejętności są na poziomie klonów takich jak Karasu Bunshin.
- Koszt czakry jak Karasu
- Może wykonywać wszystkie techniki jakie zna użytkownik
- Limit jest tylko ograniczony naszą chakrą
- Są to najwytrzymalsze klony ponieważ bo uderzeniu w nie nie "pufffają".
- Potrafi mówić

S

Nazwa Techniki: Narikawari no jutsu
Opis Techniki: Technika pozwalająca na stworzenie dokładnej repliki osoby przez połówkę Shokubutsu. Musi jednak zostać dotknięta a jej chakra musi zostać pochłonięta przez członka klanu Shokobutsu. Replika ta potrafi wszystkie techniki jakie potrafi, osoba która została "zreplikowana" (oczywiście w trakcie replikacji). Dodatkowo posiada jej stan chakry. Kolejna cechą jest to że replika posiada wygląd przybranej postaci nawet po śmierci.Wraca do formy białego Shokubutsu (klona), jednak tylko po wyraźnym skończeniu działania techniki przez użytkownika.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokefireonline.pun.pl www.menadzer2009zuzel.pun.pl www.wdz.pun.pl www.ce.pun.pl www.bleach-evolution.pun.pl