pbfshinobi

forum o tematyce naruto

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Uwaga jako iż forum powstaje , pierwsza dwudziestka osób tworzących KP dostanie bonusy od administracji. ;) Jak możesz zacząć grę: 1.Zarejestruj się 2.Stwórz kartę postaci i poczekaj na jej akceptację 3.Stwórz dom. 4.Zacznij pisać z narratorem swoją przygodę. (narratora każdy ma przydzielanego podczas akceptacji)

#1 2013-12-26 19:57:38

 administratorka

Administrator

Zarejestrowany: 2013-12-24
Posty: 125

Fuuinjutsu D-A

Pojemności zwojów i możliwości pieczętowania.
Waga punktowa przedmiotu:
Stalowa żyłka - 500m warte 1 punkt, Najniższa możliwa wartość to pół punktu (za 250m lub mniej).
Notki - 100 notek warte jeden punkt. Najniższa możliwa wartość to pół punktu (za 50 notek lub mniej).
Senbony - 10 za 1 punkt. Najniższa możliwa wartość to pół punktu (za 5 senbonów lub mniej).
Shurikeny, kunaie - 1 punkt
Duże Shurikeny, kama - 2 punkty
Katana - 3 punkty
Zanbato itp 5 punktów.
Substancje gazowe - 2 pkt = okrąg o średnicy 1 m
Przedmioty takie jak zestaw medyczny ze sklepu: 3
Przedmioty wielkości skrzynki na narzędzia: 10 punktów.
Inne przedmioty - ewentualne przedmioty w kuźni powinny swój rozmiar mieć porównany do któregoś z listy, po czym powinien mieć określoną ilość punktów. Jeśli tego nie ma gracz może w ramach zdrowego rozsądku sam zdecydować w czym i ile pieczętować.

Pojemność:
Mały zwój: 10
Średni zwój: 25
Duży zwój: 100
Ranga Fuuinjutsu pieczętującego jako mnożnik:
D - 1
C - 3
B - 5
A - 7
S - 10

Talent Fuuinjutsu: dodatkowy mnożnik x2.

D

Nazwa Techniki: Fuuin no Jutsu
Opis Techniki: Podstawowa technika pieczętująca. Użytkownik rysuje odpowiednie symbole na zwoju po czym kładzie tam cokolwiek mu się podoba. By odpieczętować ową zawartość wystarczy jedynie przelać na owy np. zwój, trochę swojej chakry.



Nazwa Techniki: Soushouryuu
Opis Techniki: Technikę można wykonać dwiema metodami, pełną lub niepełną. Znajomość tej techniki pozwala również na odpieczętowywanie ze zwoju pojedynczych przedmiotów, dzięki czemu nie trzeba o razu wykorzystywać całego zasobu zwoju.
Niepełna: Do wykonania tej techniki potrzebny jest nam specjalny zwój z zapieczętowaną bronią. By wykonać tą technikę, odbijamy się od ziemi tak by zwisnąć w powietrzu nad przeciwnikiem. Gdy wykonamy ten ruch, rozwijamy zwój i zaczynamy się kręcić wokół własnej osi tworząc kulę przypominającą "tornado". Po chwili z owego tornada powinna wystrzelić niewielka ilość broni (nie jest to rzucanie na oślep, tylko dokładnie wycelowana w przeciwnika).
Pełna: Ta wersja techniki wykorzystuje dwa zwoje - ustawione pionowo na ziemi zaczynają się rozwijać unosząc się. Następnie wykonujący wyskakuje wirując - wprawia to zwoje w ruch. Wirowy zmieniając je w coś na kształt tornada. Wystrzelona zostaje z nich duża ilość broni.
Broń po każdym użyciu można ponownie zapieczętować w tym samym zwoju.
Dokładny efekt techniki zależy od tego, co zostanie zapieczętowane w zwoju:
- Notki - Broń można zawsze zebrać i zapieczętować ponownie, jednak wybuchowe notki należy po każdym użyciu uzupełniać z własnych zasobów.
- Bombki Dymne oraz inne przedmioty tworzące dym - pozwala na wykonanie techniki i wywołanie nią zasłony dymnej. Również konieczne jest ich uzupełnianie każdorazowe.
- Żyłki - skuteczne użycie ich wymaga rozwiniętych zdolności Taijutsu/Kenjutsu. Gdy broń Chybi pozwala to na ponownie ich wykorzystanie poprzez sterowanie nimi za pomocą stalowych żyłek zapieczętowanych w zwoju.
Zwoje można zdobyć na misji fabularnej po napisaniu prośby. Należy od razu opisać zawartość zwoju. Ilość zwojów zależy od rodzaju misji:
Misja fabularna rangi C - 2 Zwój
Misja fabularna rangi B - 4 Zwoje
Misja fabularna rangi A - 10 Zwojów
Misja fabularna rangi S - 14 Zwojów

C

Nazwa techniki: Fūin kemuri
Opis techniki: Wariacja techniki Fuuin no Jutsu, polegająca na pieczętowaniu różnego rodzaju gazów - od zwykłego powietrza, do trujących oparów. Tą samą techniką wyzwalamy gaz ze zwoju. Rozchodzi się on w ciągu jednej tury.



Nazwa Techniki: Bakuryugeki (Wymagany zwój z zapieczętowaną w nim smoczą bombą - dostępny w sklepach)
Opis Techniki: Kiedy rozwiniemy wcześniej wspomniany zwój, następuje wyrzucenie z niego w wybranym przez nas kierunku ognistego, dość szybkiego smoka. Jest to stosunkowo silna technika, gdyż moc jej porównywalna jest do tej, jaką prezentuje Shiruko, jutsu katon rangi C, a także przez to, że przy uderzeniu w coś smok ten eksploduje.



Nazwa Techniki: Fuuin Himitsu
Opis Techniki: Technika fuuinjutsu tym różniąca się od podstawowej, że by odpieczętować daną rzecz z jednego zwoju, należy mieć ze sobą także zwój - klucz. Dopiero odpowiednie ułożenie zwojów i przyłożenie dłoni zapewni odpieczętowanie przedmiotu.



Nazwa Techniki: Fuuin Mizu
Opis Techniki: Użytkownik tej techniki musi dotknąć zwoju (ręką lub nogą) w którym zapieczętowana jest ciecz , następnie za pomocą chakry wyzwalić ją. Techniką tą również pieczętuje się ciecz w środku. (2pkt=1litr)



Nazwa Techniki: Gofuu Kekkai
Opis Techniki: Jest to zaawansowana technika pieczętująca. Polega ona na umieszczeniu notki ze znakiem Kin na jakimś wejściu. Po umieszczeniu tej pieczęci umieszczamy 4 identyczne najdalej 1km od pierwszej. Gdy to zrobimy , bramy nie będzie można praktycznie otworzyć. Jedynym sposobem na otworzenie tej bramy jest zerwanie wszystkich 5 znaków jednocześnie.



Nazwa Techniki: Shikoku Fuuin
Opis Techniki: Dzięki tej technice za pomocą jednego palca można wyryć informację na danym obiekcie (np. ściana) lub stworzeniu.



Nazwa Techniki: Tetsu no Bogo Kabe
Opis Techniki: Ta technika wymaga posiadania średniego zwoju. Dzięki temu jutsu jesteśmy w stanie przywołać żelazną kopułę ze zwoju, która ochrania użytkownika oraz blisko stojących towarzyszy przed technikami taijutsu, bronią oraz innymi technikami ninjutsu i żywiołowymi do rangi C oraz słabszymi technikami wyższych rang. Polega to na tym że zamykamy się w niej wraz z kompanami, wrogami lub po prostu uszczelniamy się w niej sami.
Zwój z podstawową wersją kopuły można zdobyć na misji fabularnej rangi C. Lepsze wersje należy zdobyć innymi metodami.

B

Nazwa Techniki: Fuuin Teppek
Opis Techniki: Technika służy ona do wzmocnienia np. drzwi lub bram. Można je rozwalić silnymi ciosami taijutsu lub ninjutsu.



Nazwa Techniki: Fuuja Houin
Opis Techniki: Jest to jedyna pieczęć, która potrafi zapieczętować znak klątwy a także uniemożliwić rozwój jednej dziedziny jutsu. Polega ona na narysowaniu dwóch okręgów. Ofiara jest umieszczana w samym centrum owych okręgów. Użytkownik wypisuje na ciele ofiary , zawartość Fuuja Houij zaczynając od karku. Po wykonaniu tych przygotowań użytkownik robi serię pieczęci po czym kładzie rękę na ramionach celu. W momencie położenia ręki , napisana zawartość pieczęci na ofierze , zaczyna pieczętować moc danej osoby lub aktywność przeklętej pieczęci. Daną pieczęć może zdjąć jedynie osoba która również zna ową technikę.



Nazwa Techniki: Fūka Hōin
Opis Techniki: Fūka Hōin służy do zapieczętowywania ognia w zwoju np. Amaterasu. Nie można pieczętować jutsu Katonu jeśli zmierzają one bezpośrednio na nas w dużych ilościach.



Nazwa Techniki: Sougu: Tensasai
Opis Techniki: Użytkownik wyrzuca zwój z zapieczętowaną w nim bronią rozwijając go np nad głowę przeciwnika (ok. 10 metrów, zwój musi być dużej wielkości). Po wypowiedzeniu nazwy techniki przez wykonującego, zaczyna się spektakl - ze zwoju zaczynają spadać tysiące przyspieszonych broni zostawiających za sobą biały ślad. Przeciwnik praktycznie nie ma gdzie uciec. Wymogiem uaktywnienia techniki jest trzymanie zwoju jedną ręką, za jego koniec.
Technika wymaga dużego zwoju z zapieczętowaną bronią. Jej ilość określają możliwości walczącego w pieczętowaniu. Broń można Zapieczętować ponownie w zwoju po jej zebraniu. Zwoje te można zdobyć na misjach fabularnych:
Misja rangi B: 1
Misja rangi A: 3
Misja rangi S: 5

A

Nazwa Techniki: Chakura haisui shīru
Opis Techniki: Technika z dziedziny Fuuin, wykorzystująca ledwo żywego przeciwnika by wykraść mu jego zasoby chakry dzięki czemu użytkownik będzie posiadał jej większą ilość. Zabieg polega na umieszczeniu pieczęci na przeciwniku i przebywaniu obok niego, aż do końca procesu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobi-war.pun.pl www.pes-scena.pun.pl www.thugmusic.pun.pl www.oetyper.pun.pl www.plfreestyle.pun.pl