pbfshinobi

forum o tematyce naruto

Ogłoszenie

Uwaga jako iż forum powstaje , pierwsza dwudziestka osób tworzących KP dostanie bonusy od administracji. ;) Jak możesz zacząć grę: 1.Zarejestruj się 2.Stwórz kartę postaci i poczekaj na jej akceptację 3.Stwórz dom. 4.Zacznij pisać z narratorem swoją przygodę. (narratora każdy ma przydzielanego podczas akceptacji)

#1 2013-12-26 16:53:01

 administratorka

Administrator

Zarejestrowany: 2013-12-24
Posty: 125

Żywioły

Żywioły



Katon

Katon jest to żywioł ognia. Na nim opierają się ogniste jutsu, które niemal zawsze doprowadzają do poparzeń. Zdecydowanie żywioł ofensywny. Pokonuje techniki typu Fuuton, ale może go pokonać Suiton.

Fuuton

Fuuton to żywioł wiatru. Opierają się na nim jutsu głównie Fuutonu. Praktycznie tylko fuutonu. Jutsu tego typu zazwyczaj są na szeroką skalę i potrafią wywołać wiele zniszczeń. Niezwykle destrukcyjny element. Pokonuje techniki typu Raiton, ale może go pokonać Katon

Raiton

Żywioł elektryczności. Oczywiście niezbędnik do używania jutsu typu Raiton. Na ogół albo zabija, albo paraliżuje. Rzadko kiedy ma właściwości obronne. Pokonuje techniki typu Doton, ale może go pokonać Fuuton.

Doton

Element ziemi, często wykonuje się nim techniki typu ziemnego. Na ogół służy i do ofensywy i do defensywy. Na ogół do wszystkiego. Chyba najbardziej wkurzający żywioł w całym uniwersum Naruto. Pokonuje techniki typu Suiton, ale może go pokonać Raiton.

Suiton

Żywioł wody. Niezwykle wszechstronny podobnie jak poprzednik - doton. Wszak bez ziemii i wody nie ma życia zarówno w naszym świecie jak i w świecie ninja. Pokonuje techniki typu Katon, ale może go pokonać Doton.

Uwaga:
Pół oczywistą sprawą jest to że na przykład woda przewodzi prąd. Lecz pamiętajmy że tu chodzi głównie o chakrę i nie do końca jest to według praw fizyki, jest to według praw Naruto opisanych w mandze i anime. Wciąż jednak sędzia ma prawo policzyć, a wręcz obowiązek, tego że mocniejszy Katon rozniesie słabszy Suiton, że Raiton porazi Suiton. Tutaj chodzi o oddziaływanie technik bezpośrednio na siebie, co siebie wzmocni a co osłabi lub dezaktywuje.

Niektóre klany mają z góry narzuconą naturę chakry, w tych przypadkach nie ma się na początku innego wyboru:

Klan Uchiha - Katon
Klan Seichuu oraz klan Abumi - Fuuton
Klan Kibaku oraz Mousengoke - Doton
Klan Hoshigaki, Hoozuki, Baburu oraz klan Akaime - Suiton
Klan Senju - Suiton oraz Doton (kolejność obojętna)
Klan Yuki - Suiton oraz Fuuton (kolejność obojętna)
Klan Kazan - Doton oraz Katon (kolejność obojętna)
Klan Kaminari - Raiton oraz Suiton (kolejność obojętna)
Klan Jinton - Doton, Katon oraz Fuuton (kolejność obojętna)
Klan Kurogane - Doton oraz Fuuton (kolejność obojętna)
Klan Hotaru - Katon oraz Fuuton (kolejność obojętna)
Klan Haretsu - Doton oraz Raiton (kolejność obojętna)

Panowanie nad żywiołami
Fragment tematu z talentami:

Żywioły:
Zapewne zapytacie, a co z żywiołami, czyżby została nam możliwość poznania zaledwie jednego? Otóż nie! Należy jednak spełnić parę wymagań.

By opanować drugi żywioł:

1. Ranga minimum Chuunin
2. Zależnie od talentu:
a) Przy talencie „Ele” należy mieć przynajmniej rangę B w tej dziedzinie.
b) Przy talencie Nin/Iryou należy mieć przynajmniej rangę B w tej dziedzinie i przynajmniej C w Ele
c) Przy talencie Fuuin/Ken/Gen należy mieć przynajmniej rangę B w tej dziedzinie i przynajmniej rangę C w Nin i Ele.
d) Przy talencie Tai należy mieć przynajmniej rangę A w tej dziedzinie i przynajmniej rangę B w Nin i przynajmniej rangę C w Ele.
(Wg moich obliczeń przy najmniejszym oporze w a) możemy zyskać drugi żywioł na chuuninie, w b) na TJ, w c) na TJ ale z większym kosztem i w d) dopiero na Jouninie, a to współpracuje z „ważnością”, jeśli chodzi o opanowanie kontroli chakry.)
3. By otworzyć drugi Ele, należy poświęcić 2pkt, a nie 1. Później już jest normalnie (ranga C-2pkt, ranga B-3pkt itd.).


Trzeci żywioł:

1. Należy mieć talent Nin albo Ele.
2. Należy mieć rangę co najmniej TJ.
3. Należy mieć co najmniej rangę A w dziedzinie swojego talentu i rang B w drugiej z powyższych dziedzin.
4. Należy mieć przynajmniej C w drugim Ele.
5. By otworzyć trzeci Ele, należy poświęcić 3pkt, a nie 1. Później już jest normalnie (ranga C-2pkt, ranga B-3pkt itd.).


Dla klanów żywiołowych:

By opanować żywioł klanowy należy:

1. Ranga minimum Gennin
2. Ranga talentu (niezależnie od talentu) - D
3. Ranga pierwszego żywiołu (bądź drugiego, jeśli pierwszy okazuje się talentem) przynajmniej - D
4. Opanować drugi żywioł na rangę D normalnym treningiem, z tą różnicą że jego koszt wynosi 1 pkt, a nie tak jak to jest normalnie 2 pkt.
4. Odbycie treningu trwającego 6h, zapisanego przynajmniej w 7. linijkach tekstu. Trening ten nic nie kosztuje, po nim zaś, normalnie możemy korzystać z żywiołu klanowego stosując się do normalnej tabelki technik klanowych z tematu Talenty.

Uwaga: Nie musimy rozwijać żywiołów składowych, by zyskać kolejne rangi w żywiole klanowym.


Dla posiadaczy UW - Kowareta Tamashi:


Posiadacz Umiejętności Wrodzonej „Kowareta Tamashi” jest w stanie budzić w sobie kolejne żywioły, co nie ogranicza się do pięciu podstawowych elementów. Gracz zaczyna z jednym wybranym żywiołem, a następnie może:

Zdobyć drugi żywioł:
1. Mając rangę minimum gennina (zapewnione).
2. Mając pierwszy żywioł na randze D (zapewnione).
3. Poświęcając 1PT i otwierając kolejny żywioł podstawowy normalnym treningiem.

Zdobyć trzeci żywioł:
1. Mając rangę minimum chuunina.
2. Mając przynajmniej jeden z dwóch posiadanych żywiołów na randze C.
3. Poświęcając 1PT i otwierając kolejny żywioł podstawowy normalnym treningiem
Lub
3. Poświęcając 2PT i otwierając żywioł złożony z dwóch żywiołów już posiadanych normalnym treningiem.

Zdobyć czwarty żywioł:
1. Mając rangę minimum TJ.
2. Mając rangę C w dwóch dziedzinach z wymienionych: żywioł pierwszy, żywioł drugi, żywioł trzeci, ninjutsu.
Lub
2. Mając rangę B w jednym z żywiołów zdobytych wcześniej.
3. Poświęcając 1PT i otwierając kolejny żywioł podstawowy normalnym treningiem
Lub
3. Poświęcając 2PT i otwierając żywioł złożony z dwóch żywiołów już posiadanych normalnym treningiem.

Zdobyć piąty żywioł:
1. Mając rangę minimum Jounin.
2. Mając rangę B w dwóch dziedzinach z wymienionych: którekolwiek żywioły, ninjutsu.
Lub
2. Mając rangę A w jednym z żywiołów zdobytych wcześniej.
3. Poświęcając 1PT i otwierając kolejny żywioł podstawowy normalnym treningiem
Lub
3. Poświęcając 2PT i otwierając żywioł złożony z dwóch żywiołów już posiadanych normalnym treningiem.

Zdobyć szósty żywioł:
1. Mając rangę minimum HJ.
2. Mieć pozwolenie od Administracji
3. Mając rangę A w dwóch dziedzinach z wymienionych: którekolwiek żywioły, ninjutsu.
Lub
3. Mając rangę S w jednym z żywiołów zdobytych wcześniej.
4. Poświęcając 1PT i otwierając kolejny żywioł podstawowy normalnym treningiem (żywioł łączony nie jest możliwy).



Uwagi:
1. Mimo, że dzięki UW możemy mieć dowolny żywioł, jako talent jest traktowany jedynie ten pierwszy, wpisany do KP na początku rozgrywki. Tylko On ma skrócony czas nauki jak też może osiągać maksymalny wzrost dziedziny.
2. Możliwe jest posiadanie tylko dwóch żywiołów łączonych. Samo połączenie żywiołów podstawowych nie daje dostępu do kanonu technik takowego klanu. Należy się o nich dowiedzieć drogą misji (za pozwoleniem i pod kontrolą administracji), obserwacji bądź tłumaczeń gracza z danego klanu. Dopiero po uzyskaniu wiedzy mnożna przejść do nauki wyzwalania żywiołu łączonego. Dowiedzenie się o danym żywiole czy technice żywiołu łączonego należy uwzględnić w szablonie nauki w punkcie "wymagania".
3. Przy wyborze drogi z dwoma żywiołami łączonymi, nie jest możliwe posiadanie szóstego żywiołu.
4. Nie jest możliwe połączenie drewna z wodą i utworzenie mokutonu.
5. Nie jest możliwe tworzenie własnych żywiołów łączonych.



Uwaga, wyjątek - Jinton!

Użytkownik Elementu Pyłu stanowi wyjątek wśród klanów żywiołowych. Jinton jest Kekkei Tota, nie Kekkei Genkai. Łączymy go z trzech, nie dwóch żywiołów. Poza tym, nie jest związany z genami i można go nabyć drogą trudu, bólu i wyrzeczeń. Z tych też powodów istnieją dwie drogi do zdobycia Jintonu:

1. Poprzez UW Kowareta Tamashi - pozwala na zdobycie Jintonu na randze TJ - CHWILOWO NIEDOSTĘPNE

2. Ubłaganie administracji o pochodzenie z klanu Jinton, a wtedy możliwość zdobycia Elementu Pyłu na Chuuninie:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wdz.pun.pl www.bleach-evolution.pun.pl www.pokefireonline.pun.pl www.deatch.pun.pl www.ce.pun.pl