pbfshinobi

forum o tematyce naruto

Ogłoszenie

Uwaga jako iż forum powstaje , pierwsza dwudziestka osób tworzących KP dostanie bonusy od administracji. ;) Jak możesz zacząć grę: 1.Zarejestruj się 2.Stwórz kartę postaci i poczekaj na jej akceptację 3.Stwórz dom. 4.Zacznij pisać z narratorem swoją przygodę. (narratora każdy ma przydzielanego podczas akceptacji)

#1 2013-12-26 20:18:44

 administratorka

Administrator

Zarejestrowany: 2013-12-24
Posty: 125

Elementarne-Doton B

B

Nazwa techniki: Doton: Tekkenrō
Opis Techniki: Użytkownik tworzy okrągłą arenę (o średnicy około 40 metrów) otoczoną przez wysokie ściany wyłaniające się z ziemi. Wyznaczone pole jest całkowicie zmienione, stając się dużym wykopem z odsłoniętą glebą, nie zostawiając ani śladu pierwotnej roślinności. Jeśli ściany są uszkodzone, znikają w obłoku dymu, ale teren pozostaje zmieniony.



Nazwa techniki: Doton: Tunneling Technique
Opis Techniki: Technika pozwala użytkownikowi na tworzenie tuneli w ziemi. Duży tunel, który został stworzony, pozwala użytkownikowi na transportowanie innych bez wykrycia. Wymaga złożenia 4 pieczęci.



Nazwa techniki: Doton: Tobi Tsubute
Opis Techniki: Użytkownik może zmienić pobliską ziemię w skalne pociski. Wymaga złożenia 6 pieczęci i uderzenia pięściami o ziemię.



Nazwa techniki: Maddodoggusu
Opis Techniki: Za pomocą tej techniki, użytkownik przy użyciu chakry wytwarza błotne psy (max. 20, z każdą rangą ich ilość rośnie o 5). Są one idealnym narzędziem, wykorzystywanym do zmęczenia przeciwnika lub spowolnienia go. Zniszczenie "zwierząt" jest możliwe wyłącznie poprzez usunięcie błota, z którego powstały. W związku z tym, do wykonania techniki potrzebne jest nam spore źródło mazi, które będzie spokojnie spoczywać na podłożu. Gdy ktoś już wpadnie w naszą pułapkę, wilki się aktywują, powstają i... atakują. Użytkownik ma stały, mentalny kontakt ze swoimi stworzeniami, więc w momencie uruchomienia się zasadzki, zostaje on o tym fakcie poinformowany. Sporym minusem techniki jest mobilność zwierząt. Są dosyć słabe, toteż ich ugryzienia nie zadają poważnych obrażeń, aczkolwiek nadrabiają ilością, przez co owe jutsu może być zabójcze, jeśli tylko zostanie odpowiednio wykorzystane.



Nazwa techniki: Doton: Dosenki
Opis Techniki: Użytkownik po złożeniu pieczęci, wali pięściami w ziemię i po chwili pojawia się wielka lawina brudu która przysypuje przeciwników. Lawiną można powalić nawet drzewa. Zasięg lawiny obejmuje od 5m do 10m.



Nazwa techniki: Doton: Dosenkiryū
Opis Techniki: Użytkownik po wykonaniu serii pieczęci tworzy z ziemi smoka, którego wysyła w stronę przeciwnika.



Nazwa Techniki: Tsuchi Bunshin no Jutsu
Wymagania:Znajomość Kage Bunshin no Jutsu
Opis Techniki: Użytkownik wytwarza swoją błotną kopię na zasadach dotyczących Kage Bunshin no jutsu. Gdy klon zostanie zniszczony przez uderzenie fizyczne, zmienia się w maź która oblepi to co go zniszczyło. Papka jest bardzo klejąca i na pewno sprawi kłopoty w poruszaniu się.



Nazwa techniki: Doton: Doryūha
Opis Techniki: Z ziemi wysuwa się coś na styl wielkiego ogromnego węża. Jest Ci on posłuszny i robi co tylko zechcesz. Z niego mogą się wysuwać poboczne pociski. Bardzo przydatna technika jeżeli chcesz czymś zająć przeciwnika nie musząc się przy tym za bardzo wysilać. Kamiennym stworem możemy manipulować w dowolny sposób, tworzyć wielki kolec i cisnąc nim w przeciwnika, dowolny wybór.



Nazwa Techniki: Doryuudan
Opis Techniki: Użytkownik z błota wytwarza głowę smoka która wypluwa błotne pociski. Techniki najlepiej skutkuje w połączeniu z Doryuu Taiga.



Nazwa Techniki: Doryuu Dango
Opis Techniki: Użytkownik wyrywa olbrzymi kawał ziemi, a następnie rzuca nim w kierunku przeciwnika.



Nazwa Techniki: Doryuu Heki
Opis Techniki: Użytkownik wypluwa ogromne ilości błota, a te następni zamieniają się w bardzo twardą ścianę.




Nazwa Techniki: Doro Houshi
Opis Techniki: Przed użytkownikiem pojawia się mnóstwo błota które następni zmierza w kierunku przeciwnika. Gdy dojdzie do celu rywal nie może się ruszyć.



Nazwa Techniki: Aojiroi Ganseki
Wymaga: Poznania Ganchuurou no jutsu
Opis Techniki: Technika po złożeniu czterech pieczęci pozwala na tworzenie kamiennych kolumn o średnicy od pół, do jednego metra. Mogą wyrastać z ziemi pod różnym kątem, lecz zawsze biegną w jednym kierunku. Osiągają do pięciu metrów wysokości. Można stworzyć jednocześnie dziesięć kolumn i więcej, jeśli jesteśmy lepsi w Dotonie (bazowo 10, +5 za każdą rangę powyżej rangi techniki).



Nazwa Techniki: Betsuri Daichi
Opis Techniki: Wykonujemy pieczęcie i następnie ziemia zaczyna się rozdzierać, gdzie powstaje całkiem spora szczelina. Jest to gwałtowne i nagłe więc technika nie jest aż tak banalnie łatwa do uniknięcia. Szczelinę można także "zamknąć" w dowolnym momencie, jednak trwa to wolniej.



Nazwa Techniki: Iwa zada kuzushi
Opis Techniki: Jutsu polega na złożeniu pieczęci i zarwaniu stropu na nieprzyjaciela. Technika ta, najczęściej używana jest w jaskiniach, ale może być użyta wszędzie, gdzie występuje sufit.



Nazwa Techniki: Kouka no jutsu
Opis Techniki: Technika przepływu chakry pokrywająca ciało skałą. Nie wpływa negatywnie na mobilność ciała, za to możliwa jest manipulacja tą skałą - np wytworzenie skalnej broni na ramionach.



Nazwa Techniki: Douka Sabaku kyuu
Wymaga: Sanseki Seisha wykonana ze skałą.
Opis Techniki: Douka Sabaku Kyuu jest techniką używaną przez Nagare. Po wykonaniu Sanseki Seisha, ciało Nagare zmienia się w kamień. Ponieważ ten osobnik potrafił kopiować czyjeś techniki i uznawać je za swoje własne, zrobił tak z Jutsu Gaary Sabaku Kyuu, tyle że piasek zastępuje pokruszona skała. Efekt tego Jutsu jest taki sam jak u Seichuu.



Nazwa Techniki: Retsudo Tenshou
Opis Techniki: Jest to technika, wywołująca potężne trzęsienie ziemi, powodujące
natychmiastową dekompozycję podłoża.



Nazwa Techniki: Doro Hoo no jutsu
Opis Techniki: Technika umożliwia użytkownikowi zamianę własnego ciała w błoto. Masa błota w które zostaniemy zmienieni jest spora, a do tego zyskujemy możliwość kontroli naszego nowego bytu (do dwóch metrów od nas). Będąc w tej formie jesteśmy niewrażliwi na techniki taijutsu czy kenjutsu, jednak jesteśmy podatni na techniki elementu raiton. Poziom kontroli błota jest naprawdę pokaźny, bowiem możemy nasz twór dowolnie kształtować w jakieś macki by pochwyciły wroga etc. - zależnie od użytkownika. Będąc w tej postaci nie możemy wykonywać innych technik.



Nazwa Techniki: Iwa Nadare
Opis Techniki: Ta technika polega na zrzuceniu lawiny skał na przeciwnika. Wymagany jest do tego odpowiedni teren.



Nazwa Techniki: Domu
Opis Techniki: Technika żywiołu ziemi, dzięki której nasza skóra staje się twarda jak stal. Zwiększa to bardzo naszą odporność na ataki fizyczne, jak i nasza siła wzrasta. Wymaga jedynie pieczęci węża. Technika przepływu chakry.



Nazwa Techniki: Doton no Kutsu
Opis Techniki: Użytkownik ma możliwość kontrolowania powierzchni skalnej lub ziemnej by przybrała kształt szczęk do pochłonięcia i zmiażdżenia wroga.



Nazwa Techniki: Doton: Ganban Kyū
Opis Techniki: Technika polega na złożeniu jednej pieczęci a następnie otacza przeciwnika małą kopułą z ziemi, która po chwili zaczyna go zgniatać. Szanse na ucieczkę są bardzo utrudnione z racji zmiany gruntu w pobliżu oraz prędkości techniki.




Nazwa Techniki: Ganchuusou
Opis Techniki: Z pod naszego przeciwnika wyrastają ostre kolce które go przebijają. Technika przydatna, bo nie trzeba wykonywać do niej pieczęci. Wystarczy znać pozycję przeciwnika i wyciągnąć rękę w stronę, gdzie mają pojawić się owe kolce.




Nazwa techniki: Otoshi Buta
Opis Techniki: Po złożeniu pieczęci, użytkownik przywołuje ogromną (o średnicy około 25 metrów), glinianą świnię. Dobra do przygniatania summonów o dużych rozmiarach.



Nazwa Techniki: Mogura Tataki no Jutsu
Opis Techniki: Technika ta polega na tym, że użytkownik błyskawicznie wyskakuje spod ziemi. Jest to dobra technika do nagłego i przy tym niespodziewanego ataku.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokefireonline.pun.pl www.bleach-evolution.pun.pl www.deatch.pun.pl www.wdz.pun.pl www.ce.pun.pl