Ogłoszenie

Uwaga jako iż forum powstaje , pierwsza dwudziestka osób tworzących KP dostanie bonusy od administracji. ;) Jak możesz zacząć grę: 1.Zarejestruj się 2.Stwórz kartę postaci i poczekaj na jej akceptację 3.Stwórz dom. 4.Zacznij pisać z narratorem swoją przygodę. (narratora każdy ma przydzielanego podczas akceptacji)

#1 2013-12-27 16:36:33

 administratorka

Administrator

Zarejestrowany: 2013-12-24
Posty: 125

Yamanaka (Seishin Hasan)

D

Klan Yamanaka posiada również umiejętność wyczuwania chakry innej osoby czyli: umiejętność wrodzona: Kanchiki



Nazwa Techniki: Shintenshin no jutsu
Opis Techniki: Shintenshin no Jutsu jest potężną techniką pozwalającą na przejęcie ciała przeciwnika na uzależnioną od woli użytkownika ilość czasu. Wystarczy uwolnić własną energię i uderzyć nią we wroga. W tym celu składamy charakterystyczną dla tego klanu pieczęć, wymawiamy nazwę techniki, a nasza dusza wędruje do ciała przeciwnika i jeśli trafi to przejmujemy nad jego duchem i tym samym ciałem - pełną kontrolę. Pomimo swej potężnej mocy to jutsu ma także poważne wady czyniące je bardzo niebezpiecznym, po pierwsze wyzwolona energia atakującego może lecieć tylko w jednym kierunku na dodatek całkiem wolno. Po drugie, jeśli nie trafi w przeciwnika to użytkownik traci kontrolę nad własnym ciałem (Jeden post). I w końcu trzecie - gdy energia duchowa użytkownika jest na zewnątrz, ciało pozostaje bez ruchu i przypomina najzwyczajniejszą w świecie lalkę. Podczas pobytu w ciele wroga, możemy rozmawiać z jego duszą aby zapytać czego od nas chce, czego szuka lub najprościej - spytać o co tylko chcemy. Oczywiście pytana osoba nie musi nam odpowiadać. Dodatkowo, gdy zakończymy działanie techniki, nasz przeciwnik nie pamięta co mówił, ani tym bardziej co robił. Jeśli w ciele przeciwnika otrzymamy jakieś obrażenia, to nasze ciało również je otrzyma. Techniki można używać także na zwierzętach, summonach itp.

*Cytat:*
Jeśli Yamanaka jest tej samej rangi lub rangi wyższej niż oponent, przeciwnik nie ma szans na uwolnienie się z techniki.
Jeśli Yamanaka jest o jedną rangę niżej niż oponent, może sprawować nad nim kontrolę przez dwa posty zanim zostanie wyrzucony.
Jeśli Yamanaka jest o dwie rangi niżej i więcej niż oponent, wyrzucenie go następuje w tej samej turze, co trafienie jutsu.
Od rangi Tokubetsu Jonina, Yamanaka może wydostać się z ciała przeciwnika, bez używania pieczęci

C

Nazwa Techniki: Hea no Jutsu
Opis Techniki: Technika polega na połączeniu kilku przedmiotów za pomocą chakry i stworzeniu liny z chakry (rzecz jasna przedmioty muszą być "linopodobne"), która może związać przeciwnika i go unieruchomić. W „Naruto” tej techniki użyła Ino, połączając włosy i zawiązując Sakure.



Nazwa Techniki: Ishindenshin no jutsu
Opis Techniki: Jest to technika telepatii. Dzięki niej członkowie klanu mogą porozumiewać się telepatycznie z innymi ludźmi. Nawet kontaktując się z kimś nie z naszego klanu, jest on w stanie nam odpowiedzieć - wystarczy, że "powie" coś w swoich myślach. By użyć tej techniki musimy być skupieni (nie być atakowani, ani nie atakować). Jutsu ma także dodatkowe zastosowanie. Członek klanu może chwycić osobę trzecią za głowę (nie pochodzącą z Yamanaka) i pozwolić jej na konwersację z innymi. Działa to wtedy na takiej samej zasadzie jak normalnie, tyle, że użytkownik trzyma za "makówkę" kogoś, kto osobiście nie zna tej techniki i w ten sposób umożliwia mu użycie jej (chakrę traci właściciel jutsu). Łączyć można się nawet z wieloma osobami na raz. Wtedy koszt użycia techniki liczony jest np. razy dwa, trzy, cztery itd. w zależności od tego jaka jest liczba rozmówców.

Zasięg:

Chunin: 5 000 m
TJ: 10 000 m
Jounin: 13 000 m
HJ: 15 000 m

B

Nazwa Techniki: Shinranshin no jutsu
Opis Techniki: Technikę można by nazwać rozwinięciem Shintenshin no jutsu, tyle że w tym przypadku przejmuje się kontrolę nad ciałem przeciwnika, a nie jego umysłem. Wykonujący jest w pełni świadomy swoich poczynań, a przeciwnik posłusznie wykonuje to co mu się "telepatycznie" wyperswaduje. Poza tym, technikę można wykonać bardzo szybko dzięki czemu może nam się udać schwytać przeciwnika nawet jeśli jest w powietrzu lub gdy chce gdzieś odskoczyć. Przeciwstawić się technice mogą osoby o dwie rangi wyższe od rangi atakującego, Jinchuuriki lub osoby z nienaturalną siłą (UW,UN) - oczywiście nie jest powiedziane że takie postacie uwolnią się od razu. Technika działa na dalekie odległości do 50m. Podczas działania techniki trzeba cały czas trzymać pieczęć.



Nazwa Techniki: Sousaku Nentou
Opis Techniki: Technika klanu Yamanaka. Wymaga ona trochę czasu i skupienia wykonawcy. Dzięki temu Jutsu możemy przeskanować umysł przeciwnika, a nawet całe jego życie. Będziemy wiedzieć o wszystkich jego wspomnieniach itd. Sousaku Nentou raczej nie nadaje się w czasie walki, służy raczej wtedy gdy pojmie się wroga. Podczas korzystania z techniki, musimy złapać daną osobę za głowę, wtedy następuje tak jakby wejście do jego umysłu. Nasze oczy się zamykają, a ciało odcina się od otoczenia jednak nadal jest w takiej pozycji, w jakiej było przy rozpoczynaniu techniki. Ciało osoby na której wykonujemy jutsu, także jest unieruchomione, a jego oczy po prostu się zamykają, tak jak w przypadku wykonawcy. Dodatkowo, można wyczytać z umysłu danej postaci nawet taką informację, którą ta osoba sama zapomniała.

A

Nazwa techniki: Shintenshin no Jutsu Kai
Opis Techniki: Jest to rozwinięcie techniki Shintenshin no Jutsu. Posiada takie same właściwości z tą różnicą, że prędkość lotu naszej duszy jest ogromna i w dodatku, możemy skierować naszą energię nawet na skos - czyli nie jesteśmy już ograniczeni jednym kierunkiem. Kolejnym plusem jutsu jest fakt, że możemy kontrolować większą ilość oponentów w zależności od stanu naszej chakry. Tutaj niestety pojawiają się również minusy, albowiem jeśli nawet opuścimy ciało jednej z osób to i tak nadal nie możemy wrócić do ciała - opuszczone muszą zostać wszystkie obce organizmy abyśmy mogli ponownie kontrolować poczynania naszej osoby. Nauka tej techniki wygląda tak, że zwyczajnie opanowujemy ją - zastępując nią tym samym podstawową wersję techniki, czyli po prostu jest to rozwinięcie naszego jutsu zamiany umysłu.



Nazwa Techniki: Shinten Kugutsu Juin no Jutsu
Opis Techniki: Technika przejęcia ciała i umysłu. W wyznaczonym przez nas miejscu pojawia się specjalna lalka którą jesteśmy w stanie kontrolować (telepatycznie). Jeżeli przeciwnik zaatakuje kukłę, następuje zamiana świadomości. Użytkownik techniki przejmuje kontrolę nad ciałem oponenta, zaś umysł rywala zostaje zamknięty w lalce. Podczas używania tej techniki nasze prawdziwe ciało (Yamanaka) jest bezbronne, a wszystkie obrażenia zadane ciele ofiary przechodzą na nasze prawdziwe ciało. Oczywiście możemy tego uniknąć, jeśli przed otrzymaniem obrażeń przerwiemy działanie techniki.

Aby móc używać techniki Shinten Kugutsu Juin no Jutsu, konieczne jest posiadanie takowej lalki, co zrobić żeby ją zdobyć:
1. Musimy nauczyć się techniki Shinten Kugutsu Juin no Jutsu.
2. Konieczne jest zakupienie w sklepie ekwipunku który będzie posiadała ta lalka (kunai w dłoni, etc.)
3. Stworzenie lalki, tzn. posiadając odpowiednie przedmioty (zakupione w powyższym punkcie), udajemy się na pole treningowe i tam "trenujemy". Gdzie podczas wyznaczonego czasu budujemy swoją kukłę, wykorzystując przy tym jakiś stary worek, garstkę śmieci i zakupioną broń.
Tworzenie lalki trwa 6h i musi być opisane zgodnie z regułami opisu treningu (5 linijek itd.)
4. Kupno średniego zwoju i zapieczętowanie w nim kukły (technika: Fuuin no Jutsu)

S

Nazwa techniki: Shinran Denso no Jutsu
Opis techniki: Jutsu polega na opanowaniu nieograniczonej ilości przeciwników (1% chakry za jednego). Technika jest rozwinięciem Shinranshin no Jutsu. Jej działanie nosi za sobą niesamowite skutki dlatego też jutsu znajduje się na randze S. Wystarczy jedynie złożyć pieczęć, jak przy Shinranshin no Jutsu i jesteśmy w stanie przejąć kontrolę nad wszystkimi wrogami w pobliżu. Dużym plusem jest to, że aby opanować wielu oponentów, wystarczy wycelować pieczęcią jedynie w jednego z nich. W dodatku, gdy wrogowie zostaną już złapani w pułapkę (wszyscy w zasięgu 25m, oczywiście możemy spowodować, że nasi towarzysze nie zostaną schwytani), nie wymaga się od nas trzymania pieczęci więc równie dobrze możemy sobie usiąść na środku pola walki i obserwować jak wrogowie się wykańczają.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lubuscyposzukiwacze.pun.pl www.shinobi-war.pun.pl www.pes-scena.pun.pl www.plfreestyle.pun.pl www.thugmusic.pun.pl