Ogłoszenie

Uwaga jako iż forum powstaje , pierwsza dwudziestka osób tworzących KP dostanie bonusy od administracji. ;) Jak możesz zacząć grę: 1.Zarejestruj się 2.Stwórz kartę postaci i poczekaj na jej akceptację 3.Stwórz dom. 4.Zacznij pisać z narratorem swoją przygodę. (narratora każdy ma przydzielanego podczas akceptacji)

#1 2013-12-27 14:43:19

 administratorka

Administrator

Zarejestrowany: 2013-12-24
Posty: 125

Senju (Mokuton)

Limit Krwi który dotyka jednego członka klanu na pokolenia. W owym człowieku uchowało się bowiem wystarczająco genów dawnego Lidera Klanu by mogła ona swobodnie używać opracowanego przez przodka Elementu Drzewa. Również podobnie jak Pierwszy Hokage jest w stanie kontrolować Ogoniaste Bestie zarówno w Hostach jak i przebywające na wolności.

Zalety posiadania tego PKG:
- Wood Release - możliwość zamiany własnej chakry w źródło życia i wytworzenie Elementu Drzewa z dwóch elementów, dotonu i suitonu.
- Możliwość kontroli Ogoniastych Bestii


Tysiąc umiejętności (klan Senju)


Klan Senju został uznany za najsilniejszy na świecie klan ninja podczas ery wojen przed założeniem ukrytych wiosek. W przypadku innych klanów które koncentrowały się na jednej umiejętności, Senju byli mistrzami w wszystkim. Od Ninjutsu, przez Taijutsu na Genjutsu kończąc. Można więc powiedzieć iż był to klan specjalistów którzy uzupełniali się wzajemnie siejąc postrach na polach bitew.

*Cytat:*
Jako Tokudan posiadamy 6 Zakazanych Punktów, które możemy wykorzystać na dowolnie wybrane przez nas techniki.

Koszty nauki zakazanych technik*:
Zakazana technika rangi C: 0,5 pkt
Zakazana technika rangi B: 1 pkt
Zakazana technika rangi A: 2 pkt
Zakazana technika rangi S: 3 pkt

Dzięki temu możemy poznać np. 2 zakazane techniki rangi S, lub np. 3 zakazane techniki rangi A.
Rzecz jasna dzięki temu nie potrafimy nauczać tych technik innych graczy, aby tego dokonać musimy, tak jak wszyscy, zdobyć zwój z daną techniką.



Zakazane techniki dotyczą tylko Tokudana jaki wybraliśmy.

D

Nazwa Techniki: Mokuton no Jutsu
Opis Techniki: Dzięki tej technice jesteśmy w stanie wytworzyć drewno praktycznie z każdego miejsca ... nawet z własnego ciała. Drewno możemy dowolnie kontrolować.



Nazwa Techniki: Mokuton Henge
Opis Techniki: Jest to ulepszona wersja Henge. Dzięki drewnianej powłoce odróżnienie nas od oryginału jest praktycznie niemożliwe.



Nazwa Techniki: Moku Kawarimi
Opis Techniki: Odmiana Kawarimi, w której po uderzeniu pozostawiamy po sobie drewnianą kukłę a sami możemy pojawić się parę metrów dalej w ukryciu.



Nazwa Techniki: Mokusei Hiketsu no Jutsu
Opis Techniki: Dzięki manipulacji drewna z naszego ciała tworzymy na naszym palcu klucz, który pasuje do każdego zamka.

C

Nazwa Techniki: Daijurin no Jutsu
Opis Techniki: Z naszej ręki wyrasta kilka kolców, na które możemy nadziać przeciwnika lub utworzyć tarczę by ochronić się przed ciosem.



Nazwa Techniki: Mokuton: Moku Jouheki
Opis Techniki: Technika polega na stworzeniu kopuły z drewana, która ma zastosowanie w defensywie i ofensywie. W defensywie możemy uchronić się przed większością technik Taijutsu oraz Ninjutsu. W ofensywie możemy zamknąć przeciwnika w środku, odcinając mu drogę ucieczki, co w połączeniu z odpornością drewna na większość technik tworzy idealne więzenie. Technika jest dosyć powolna.



Nazwa Techniki: Mokuton:Kouskou
Opis Techniki: Technika polega na tym by spętać przeciwnika jednym z naszych pnączy, który w ciągu chwili obwiązuje go tak by uniemożliwić mu używanie rąk. Można do tego również wykorzystać pnącze wyrastające z kamienia, by przywiązać do niego przeciwnika.



Nazwa Techniki: Moku Bunshin no Jutsu
Opis Techniki: Jedna z podstawowych technik Mokutona. Tworzymy drewnianego klona, który jest tworzony z naszego własnego ciała. Dzięki temu, że klon jest stworzony z drewna, wzrasta tym samym jego wytrzymałość (po trafieniu kunai'em klon nie znika). Klon najczęściej tworzony do zwiadu. Może używać wszystkich technik klanowych, które umie użytkownik, a także technik Ninjutsu rangi E i Taijutsu rangi D.



Znajomość owej techniki oraz KBnJ pozwala stworzyć klony nowej jakości, które oprócz właściwości KBnJ (podział chakry, zwracanie doświadczenia etc.) mają wytrzymałość klonów Moku Bunshin no Jutsu. W wyniku tego, nowe klony mogą także używać wszystkich technik użytkownika (w tym klanowych). Zasięg klonów obejmuje cały kraj.



Nazwa Techniki: Moku Souran no Jutsu
Opis Techniki: Za pomocą tej techniki można kontrolwoać wcześniej stworzone drewno jak i naturalne drewno (drzewa, krzewy, itp).

B

Nazwa Techniki: Mokuton: Mokusatsu Shibari no Jutsu
Opis Techniki: Technika ta jest bardzo podobna do Daijurin no Jutsu, ponieważ również przekształca ramię użytkownika w kilka drewnianych wici, które mogą być używane do wychwytywania i powstrzymywania wroga. Mogą być na tyle duże, aby spętać olbrzymią kałamarnicę.



Nazwa Techniki: Mokuton: Sashiki no Jutsu
Opis Techniki: Uniwersalne jutsu, które można wykorzystać do walki w zwarciu jak i w dystansie. Technika pozwala stworzyć na swoim ciele drewniane ostrza, które można wykorzystać do nadziania przeciwnika (ostrze może posłużyć również jako miecz). Możliwe jest także wystrzelenie drewnianych ostrzy ze swojego ciała z dużą prędkością. Zaletą takiego rozwiązania jest możliwość manipulowania wzrostem kolców, które mogą się np. rozgałęzić gdy tylko wbiją się w przeciwnika.
Jutsu wykazuje również inne zdolności. Dzięki wydobyciu kolców ze swojego ciała, użytkownik jest w stanie za ich pomocą "podłączyć" się do bijuu (Mokuton rangi A), zwiększając tym samym nad nimi swoją kontrolę.



Nazwa Techniki: Jubaku no Jutsu
Opis Techniki: Za pomocą drewanianych pali wyrastajacych pod przeciwnikiem jesteśmy w stanie obwiązać go tak by nie mógł się wyrwać. Tylko naprawdę silni shinobi wyrwą się z tej pułapki.



Nazwa Techniki: Chakra Shīzu
Opis Techniki: Tworzymy nasiona, które reagują z chakrą twórcy. W każdej chwili można odkryć gdzie jest dane nasionko. Można stworzyć jedynie 10 takich równocześnie.
Czas: Nasionka te gniją w przeciągu fabularnego dnia.



Nazwa Techniki: Mokuton: Schichuuka no Jutsu
Opis Techniki: Technika praktycznie nie przydatna w walce. Tworzymy dom z drewna, w którym można przenocować.



Nazwa Techniki: Mokuton: Jukai Heki
Opis Techniki: Po dotknięciu ręką ziemi wyrasta z niej gęsty las, który może nas ochronić przed atakami przeciwników.



Nazwa Techniki: Mokuton: Mokusei no kabushiki
Opis Techniki: Jutsu służące do stworzenia dyb, które potrafią stłumić chakrę przesłuchiwanego za pomocą Uwolnienia Drewna. Po obu stronach urządzenia są podobne do świec filary, takie jak w Hokage-Shiki Jijun Jutsu — Kakuan Nitten Suishu. Osoba z talentem Tai/Ken rangi A będzie się potrafiła wyrwać spod takich dyb.



Nazwa Techniki: Mokuton: Mokusei Burēdo
Opis Techniki: Technika polega na wytworzeniu kilkunastu naostrzonych drewnianych pali, które wyrastają w błyskawicznym tempie spod ziemi, zmierzając wprost na naszego/ych wroga/ów. Technika, okazuje się bardzo efektywna z tego względu, że zarówno wytworzenie drewnianych pali jak i ich mobilność jest bardzo wysoka (co widać na załączonym gifie), co sprawia, że bardzo trudno uniknąć nadziania na takie ostrze.

A

Nazwa Techniki: Jubaku Eisou
Opis Techniki: Technika zaczyna się od tego, że naszego przeciwnika oplatają cieniutkie pnącza, lecz po chwili zamieniają się w bardzo grube. Zaczynają rosnąć co daje w efekcie jakbyśmy byli uwięzieni w drzewie z którego wystaje nam tylko głowa. By wykończyć przeciwnika pnącza zaciskają się co daje w efekcie zgniata przeciwnika.



Nazwa Techniki: Mokuton: Renchūka no Jutsu
Opis Techniki: Rozwinięcie techniki Mokuton: Schichuuka no Jutsu. Różnica jest taka iż w tym Jutsu powstaje kilka budynków, a nie jeden. Yamato użył tej techniki podczas odbudowy Konohy po ataku Pein'a na wioskę.

Nazwa Techniki: Mokuton: Jukai Umi Koutan
Opis Techniki: Jest to słabsza wersja techniki Mokuton Hijutsu: Jukai Koutan stworzona przez Yamato. Tworząc to jutsu opierał się na jej macierzystej, sekretnej technice Hasiramy Senju. Różnica pomiędzy tymi dwoma technikami jest taka że teren na którym wyrastają dane rośliny jest znacznie mniejszy i nie atakuje on samoistnie wroga ani się przed nim nie broni.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wdz.pun.pl www.pokefireonline.pun.pl www.deatch.pun.pl www.ce.pun.pl www.menadzer2009zuzel.pun.pl