forum o tematyce naruto
Administrator
D
Technika: Mokujin Jutsu
Opis Techniki: Podstawowa technika tego klanu przywołująca duży oddział marionetek do treningu kung-fu. Im większa ranga wykonawcy tym więcej kukieł można przywołać.
*Cytat:*
Genin - 10
Chunin - 20
TJ - 50
J - 75
HJ- 100
Techniki: Mokujin Soujutsu
Opisy Technik: Po wcześniejszym przywołaniu naszych kukieł możemy spowodować, że wybrana ich część zmienia swoje nastawienie do przeciwnika zamieniając się w bojową marionetkę która będzie atakować swój cel.
C
Technika: Mokujin Hitsugi
Opis Techniki: Po złożeniu pieczęci kukły dookoła przeciwnika łączą się tworząc bardzo twardą klatkę w której może być uwięziony przeciwnik. Na prawdę trudno się z niej wydostać.
Technika: Mokujin Wasa
Opis Techniki: W środku techniki Mokujin Hitsugi odłamki ścian "wychodzą", a z ich końców wysuwają się sztylety. Klocki te lecą na przeciwnika mając za zadanie go zranić.
B
Techniki: Mokujin Tachi
Opisy Technik: Dzięki tej technice kukły zbierają się w miejscu Mokujin Hitsugi tworząc coś w rodzaju zamku. W środku jest dużo różnych pomieszczeń i pułapek.
Technika: Mokujin Hyoui Tenshin Soujutsu
Opis Techniki: Po wykonaniu techniki Mokujin Tachi przeciwnicy znajdują się w dwóch osobnych komnatach. W komnacie znajduje się jedna kukła na każdego. Shinobi z komnaty pierwszej nie zdaje sobie sprawy, że to shinobi z komnaty drugiej. W tym momencie shinobi kopiują swoje ruchy tzn. Jeżeli ninja z komnaty pierwszej wykona Konoha Daisenpuu, kukła z komnaty drugiej wykona to z takimi samymi ruchami i odwrotnie. Wydostanie się z tego Jutsu jest bardzo trudne, tym bardziej, że jednym ze sposobów jest pokonanie kukły (czyli drugiego ninja). Użytkownik techniki kontoluje przebieg sytuacji ze specjalnej komnaty.
Offline