pbfshinobi

forum o tematyce naruto

Ogłoszenie

Uwaga jako iż forum powstaje , pierwsza dwudziestka osób tworzących KP dostanie bonusy od administracji. ;) Jak możesz zacząć grę: 1.Zarejestruj się 2.Stwórz kartę postaci i poczekaj na jej akceptację 3.Stwórz dom. 4.Zacznij pisać z narratorem swoją przygodę. (narratora każdy ma przydzielanego podczas akceptacji)

#1 2013-12-27 14:11:36

 administratorka

Administrator

Zarejestrowany: 2013-12-24
Posty: 125

Nara (Kage Mane)

Długość cienia: Cień bazowy x PD (Pora dnia)

Koszt chakry na każde pełne 5-krotne przedłużenie własnego cienia (a także minimalny koszt) i za utrzymanie cienia w każdej kolejnej rundzie:
Genin – 5 % za każde 5-krotne przedłużenie
Chunnin – 4 % za każde 5-krotne przedłużenie
TJ – 3 % za każde 5-krotne przedłużenie
Jonin - 2 % za każde 5-krotne przedłużenie
HJ – 1 % za każde 5-krotne przedłużenie

Maksymalne dozwolone wydłużenie cienia wg rangi:
Genin - 5 razy
Chunnin - 6 razy
TJ - 10 razy
Jonin - 12 razy
HJ - 15 razy
każde rozwidlenie cienia - +1/4 kosztu.

Zależność między długością cienia, a porą dnia:
Południe – Równy wysokości użytkownika
Przedpołudnie/ Popołudnie - cień jest dwa razy dłuższy
Ranek/ Późne popołudnie - cień jest 3 razy dłuższy

Utrzymanie wroga w Kage Mane
Genin: 3 tury
Chuunin: 4 tury
TJ: 5 tur
Jounin: 6 tur
HJ: 7 tur

Posiadanie niestandardowo silnej chakry
CS poziom 1 oraz inne nie wymienione poniżej czynniki wpływające pozytywnie na chakrę +1 Tura
CS poziom 2 +2 Tury
Bijuu lub SM +3 Tury

Czynniki Negatywne:
Przeciwnik o rangę wyższy -1 Tura
Przeciwnik o dwie rangi wyższy - 2 Tury
Przeciwnik o trzy rangi wyższy - 3 Tury
Przeciwnik o cztery rangi wyższy - złapanie potrwa mniej niż turę - może zatrzymać ruch przeciwnika ale nie uda się go zatrzymać całkowicie, po takim powstrzymaniu przeciwnik jest wolny.

Po wyczerpaniu limitu tur shinobi kontrolujący cień traci kontrolę nad złapanym shinobi, ich cienie przerywają się i wracają do normy. Chociaż koszt chakry naliczany jest od momentu użycia kage mane kontrola liczona jest od połączenia cienia.

Metody wyzwolenia się z Cienia:
Siła: Jeden z najważniejszych i najlepszych atrybutów dla osób którzy walczą z klanem Nara, to właśnie ona pozwala się wrogowi wydostać z naszego cienia, oczywiście określona jej wartość, tabelka ta przedstawia się tak:
Ranga członka klanu Nara - Ranga siły przeciwnika który już może próbować wydostać się z cienia (ok ~ 1min) -Ranga siły przeciwnika która pozwala na natychmiastowe wyrwanie się z cienia

Genin - C - A,
Chuunin - B - S,
Tokubetsu Jounin - A - S++,
Jounin - S - S4+,
High Jounin - S++ - S6+.

Umiejętności Specjalne: Aktywacja Cursed Seal, aktywacja Sage Mode, aktywacja Juugo, przebudzenie Bijuu(jakikolwiek poziom), pigułka klanu Akimichi, specjalne techniki typu RnY(wzmacniające atrybuty).

D

Nazwa Techniki: Kage Mane no Jutsu
Opis Techniki: Technika przejęcia cienia. Wkłądając pieczęć szura jesteśmy w stanie wydłużąc swój cień oraz kontrolować jego przemieszczanie. Jeśli przeciwnik da się złapać wtedy wykonuje te same ruchy co my.
Członkowie klanu Nara, gdy mają złapany czyjś cień w Kage Mane czują go, więc nie muszą go widzieć. Nie daje to automatycznie zdolności złapania kogoś w Kage Mane na ślepo - pozwala jednak poczuć, że technika się powiodła.
Ofiara technik cienia może korzystać z technik niewymagających pieczęci i ruchu. Shinobi kontrolujący cień może korzystać tylko z innych technik klanowych (WJ powinny mieć zaznaczoną taką możliwość). Techniki służące do przemieszczania się nie zadziałają.

C

Nazwa Techniki: Kage Mane Tacchi no jutsu
Opis Techniki: Sprytna technika klanu Nara. Dzięki tej technice członek klanu może połączyć swój cień z przeciwnikiem poprzez kontakt fizyczny. Różnica pomiędzy tą techniką a zwykłym Kage Mane no jutsu jest taka, że tutaj nie jest wymagane trzymanie pieczęci.

B

Nazwa Techniki: Kage Mane Shuriken no Jutsu
Opis Techniki: Technika polega na przelaniu chakry Kage Many na jakąś broń. Wbijając ją w cień przeciwnika, użytkownik uniemożliwia ofierze ruch na dwie tury - 10 sekund fabularnych.
Wymaga: Ostrza Chakry lub broń dobrze przewodząca chakrę




Nazwa Techniki: Kage Kubi Shibari no Jutsu
Opis Techniki: Najpierw łapiemy naszego przeciwnika za pomocą Kage Mane no Jutsu. Następnie za pomocą cienia tworzymy rękę, która dusi przeciwnika, bądź ręce, które go miażdżą - do wyboru. Przeciwnik posiadający dużą ilość chakry (Bijuu lub CS) może przeciwstawić się tej technice, ale nie znaczy to, iż może zerwać połączenie z cieniem.


Nazwa Techniki: Wolny Ruch
Opis Techniki: Po tym treningu członkowie Klanu Nara mogą wykonać kilka prostych ruchów nie powtarzanych przez przeciwnika, np obrót. Pozwala to zyskać przewagę lub zaprowadzić przeciwnika w miejsce pomimo, że złapaliśmy go będąc skierowani frontalnie.
Ilość ruchów jakie może wykonać shinobi, których nie powtórzy wróg:
Tokubetsu Jounin - 1 ruch
Jounin - 2 ruchy
High Jounin - 3 ruchy

A

Nazwa Techniki: Ninpou: Kage Nui
Opis Techniki: Nasz cień znów się wydłuża, lecz tym razem może się on odkleić od powierzchni. Odklejony cień może przebić nawet człowieka na wylot za pomocą stworzonych przez nie ostrych macek (ilość: Jounin - 10; HJ - 20). Dzięki mackom możemy także złapać przeciwnika za rękę, nogę obwiązując ją. Macki mogą także używać niektórych broni, np. rzucić nimi.
Należy jednak zaznaczyć, że korzystanie z tych cieni nie przeważy szali na korzyść użytkownika w walce z shinobi posługującymi się Taijutsu bądź Kenjutsu, gdyż wytrenowanie w tych dziedzinach daje szansę na unik bądź sparowanie.

Nazwa Techniki: Luźne połączenie
Opis Techniki: Dzięki temu treningowi członkowie Klanu Nara mogą utrzymywać z kimś kontakt cienia za pomocą Kage Mane jednak nie blokują ruchu tej osoby. W tym samym czasie inny złapany może zostać zblokowany.

S

Wymagania: Znać: Ninpou: Kage Nui, Kage Kubi Shibari no Jutsu i Kage Mane no Jutsu
Nazwa Techniki: Kage Yose no jutsu
Opis Techniki: Ostateczna forma Kage Mane. Użytkownik może swoim cieniem manipulować w każdy sposób, czyli oderwać go od ziemi i usztywnić by zrobić np. broń czy też owinąć nim przeciwnika po czym zmiażdżyć. Jednak aby złapac naszą ofiarę należy nakierować otwartą ręką na cel, a następnie ją zamknąć tak aby został on nimi oplątany. Tak jak w przypadku Kage Nui można cieniem przebić przeciwnika lecz w tym przypadku ilość 'cieni' która manipulujemy jest nieograniczona.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ce.pun.pl www.deatch.pun.pl www.wdz.pun.pl www.menadzer2009zuzel.pun.pl www.bleach-evolution.pun.pl